Sportlov!


 Måndag. Första dagen på sportlovsveckan. Kunde den varit längre?
 Gick upp vid halv åtta och åkte hem från Elin :D Var en mycket trevlig date. Filmen var underhållande. E fortfarande fascinerad av att Aston var florist XP
 
 Var ensam hemma idag. alla var i skövde. Var skönt men dagen blev som sagt var lååång.
 Kom hem och åt lunch. Såg film. 
 Spelade lite gitarr och sjöng.
Såg film
Lagade middag.
Såg på girl-powerfilmen. Som ja o Bibbi gjorde tillsammans med girl-powergänget förra året. ååååh vad ja kände för att göra film igen. jag vill nU!!! Men ja saknar fungerande kamera och gäng. har inget tjejgäng längre. Mycket deprimerande.
 
 Sedan sminkade ja mig o gick ut i brudshowsklänningen. Var lagom kul. har alltid velat ta kort på nån brud i klänning ute i nature haha. Så de fick bli mig. Men det var inte så lätt. Svårt att ställa in fokus. Svårt att få spännande vinklar. Svårt ALLT! Men man tager vad man haver :P Fick ju roa mig med smink också XP
 
 Sen kom mor syster o far tillslut efter att ja legat framför kaminen o suckat. Försökt prata franska.
 vi fikade o nu.. nu e de kväll. Folk ska väl lägga sig.. Pappa jobbar och jag och mamma, syrran också för den delen, ska åka till Stockholmstrakten. KUL :D



Kram :D


Kommentarer
Postat av: Amelia

Du ser ut som en riktig snödrottning, haha. kan man säga så xP

2010-02-15 @ 21:22:32
Postat av: perta

haha kan kan man väl ;)

O ja antar att de e en komplimang. :P tack :D

2010-02-15 @ 21:56:22
Postat av: Helena :)

Så OTROLIGT fina bilder...

O sååå vacker du är på den med helkropp!! <3

Kramisar sötnos <3

2010-02-15 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0