What a day!

 Kom hem nu.. tjugo i nio. Var en lång men ooootroligt skojig skoldag! :D
 Började ju lite sent som sagt var... hehe men sedan var jag där och jobbade de 2 lektioner som jag hade innan yrkesbeviset sattes igång.
 Har suttit vid datorn och jobbat med en himla kalkyl hela dagen och är ännu inte klar. Helt omöjligt är det. MEn då har även skiten då och då försvunnit på dessa skitsaker. Var innan middagen så sur att ja ville slåss XP
 
 Vi åt på kinarestaurang... och jag tog friterad kyckling med ris och currysås. Gott. Men vilken portion!!! :O Vem tänker de på. Världesn största man? Skulle tagit en barnportion. Men nu har ja friterad kyckling för hela sportlovet. Det var i alla fall riktigt gott. Och fett :)
 Köpte godis också. Onödigt. Åt inte mycket av det. Men det var väl behövligt då man då och då tappade humöret haha 

 På kvällen var de kört. Läraren hade åkt hem och jag hade ännu inte fått in alla priser på alla blommor jag ville ha så ja frågade Jossan om priser. Och.. jag kan nu inte minnas vad hon svara men ja skratta så jag grät. Hon svara flera olika svar och tillslut räckte det med att höra ordet Snakegrais (som vi prata om) så började ja skratta. Skönt. Har inte skrattat så våldsamt på länge. Men var nog väldigt trött. haha
 
 Trots denna långa skoldag blev ja inte helt färdig... kalkylen tog tid. Och då ja inte hade priser på allt blev det ju så svårt. Fick sitta o gissa och det ledde till.. gapskratt!
 Så i morgon ska ja också jobba en del. Slutar ju halv ett så det är coolt. Men jag vill hem till Slätte så vid fyra måste ja gå om ja ska hinna diska också XP

 Måste nu ta en dusch om ja inte gör det i morgon. OCh avnjuta mitt te. :D God natt :* 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0