Afton råder..

 

 Så var det äntligen kväll. Eller äntligen. Denna dagen har verkligen rusat förbi!!! Har inte haft tråkigt eller trist en minut. Märkligt då ja inte varit i skolan :S Sov ju dock länge så ja har väl varit pigg.
 Känns dessvärre trist att gå till skolan i morgon. Har noll lust. Mest för den rörliga bilden. ja vet inte vad ja ska göra med den lektionen. förstår inte att ja vantrivs så! :(

 Har målat på min tavla.. bilder finns på http://igwt.bilddagboken.se
 Tamar har varit väldigt söt idag. o bara för att ja skriver det nu läger hon sig på tangentbordet o tuggar på min arm..
 Det löste sig med en kram. Uj titta på min arm (bilden) Jag har nog kanske hög smärtgräns för ja bryr mig inte att hon biter mig så hon biter hårdare o hårdare för att få uppmärksamhet. Fel teknik för att få henne att sluta kanske haha XP

 Hon har legat i min famn hema dagen kan man säga. När ja målade, satt vid datorn, titta tv... O nu.. biter mig för att få sin uppmärksamhet. Vet inte om hon är gullig eller en pain in the as.
 Måste leka mera med henne. Hon blir så rastlös o bitsk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0