Blomsterdag!


 IDag var det typ bara binderi.. Vi gjorde brudbuketter.. var trevligt. Tyckte i alla fall jag haha ja som fortfarande e töntig o gillar blommor!
 Jag gjorde en brudbukett ja tyckte blev rätt snygg. En sån kan ja tänka mig att ha. Även om min lärare tyckte den var jobbig att hålla. Men de sktier väl ja i. Vill man gifta sig o ha en annorludna brudbukett får man skylla sig själv om man måste böja lite på handleden. Man ger väl brudbuketten till brudtärnan också... tss tss

 Kom hem o försökte inte somna. Mission impossieble. Men sov inte länge. Bara en knapp timme tror jag... men var vansinnigt hungrig när ja vakna! Men känns dumt att äta så direkt efter maten. har ju bara sovit också. Vilken energi har ja använt då?
 Men ska strax göra mig en rejäl tonfiskmacka. E vansinnigt hungrig. O de luktar kebabpizza här inne. Men det beror nog på att ja e så vansinnigt sugen. Ja vill ha en amandapizza nu!!! Amanda <3
 Men Amanda finns inte här. O ja ska inte slösa pengar på en pizza... nej.. te o macka får det bli.. :S  framför simpsons... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0