En.. dag.. en tis...dag!

Händelserik dag...
 Kom hem vid fem.. efter att ha jobbat i skolan hela dagen med brudbinderi :) Efter varje bukett pratade ja o läraren igenom om vilken och hur den skulle passa på yrkes-sm.. ser fram emot det. 
 Fast just nu ser ja mer fram emot yrkesbeviset. Måste ta en sak i taget...
 Plockade ris till trädet idag. :) Tack vare underbara Elin som hade bilen idag och skjutsade runt mig. Så i morgon kan ja börja på studiepasset med att göra trädet. Skoj! :D Känns pltösligt märktigt stort. Kommer ja klara det? Kommer det funka.
 Borde göra svenskan på studiepasset.. men det är ju knappt hälften så kul. Det kan ja göra en annan dag XP

Vill ni se fler bilder på brudbuketter o annat med.. så kolla. http://igwt.bilddagboken.se

 Ser fram emot mycket nu. O de gillar ja. Älskar när framtiden inte ser tom ut. Utan fylld med små påhitt.. :) födelsedagsmys med vänner, floristisk dialog (kanske kul?) sportlov ( skönt o slippa skolan kanske) yrkesbevis, praktik i Lycksele (brukar inte se fram emot praktiken. Men just nu e praktiken dold av släkten o lyckseleresan) yrkes-sm (jag! Tävla om titeln som sveriges bästa florist!? SKOJ!)
 Så det var nog allt. Men ändå. Sitta o se fram emot saker ända till v20! XP haha

 Fick en.. hm.. vad het det.. när man förstår nåt. Får en känsla.. uppenbarelse!? haha njae.
 Hade handlat o traskade hemåt. Gick o funderade på livet, på skolan, på kärleken.. Mest kärleken.. händer ju otroligt lite där.. O ja känner mig gammal.. Men idag.. idag slog det mig.
 Dagdrömde att nån frågade mig. (är det onormalt o dagdrömma?)
"VAd ska du göra efter gymnasiet då?"
"Tja.. ja tänkte ju söka jobb o bara flytta.. flytta norrut i alla fall. men nu när ja har pojkvän så.. så vet ja inte om ja kan det. framtiden e helt tom!"
 Då slog det mig!!!! aaaah.. ja e singel. O efter gymansiet kan ja göra precis vad skit ja vill! haha XP
 
Dags för en kopp te!
kram

Kommentarer
Postat av: alida

glöm inte studenten!!! :) wohooo!! å invigningen till arenan ;)

2010-01-19 @ 20:53:52
Postat av: petra

Vet int om ja ser fram emot studenten så våldsamt. Inte arenan heller haha XP Gillar inte grupparbeten. Särskilt inte när vi tvingas sammarbeta med ettor. Även om vi nu får bossa över dem. (kanske blir en upplevelse!)

2010-01-19 @ 21:23:30
Postat av: Cici

Hhaha! skönt att höra att de är fler än jag som dagdrömmer... galet vad borta jag kan va ibland. ;)

Ska bli sjukt roligt att du kommer! :D

2010-01-20 @ 15:23:56
URL: http://annaceciliazemren.blogg.se/
Postat av: petra

ja huvaligen.. ja drömmer nå våldsamt. E ju ensam så ja drömmer på tok för ofta att ja snackar med någon! XP haha

2010-01-20 @ 16:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0