Fredag...

 Hemma idag också. Behöve ja egentligen inte. Känner mig bättre idag.. Men ja kände int alls för det när klockan ringde o näsan rann. hade inte duschat håret. O att duscha på morgonen när man är sjuk. Då är man verkligen ute efter att svimma XP

 Har nyss ätit en god middag av de rester ja hade hemma. Gjorde en pirog med spenat. Som smakade pita. XP haha
 
 Ikväll blir det ungdomsträff. Känns just nu lite läskigt. Men ja vet att det kan bli kul.. fast ja undrar om ja skulle ångrat mig om ja ställde in det. Hatar när saker ligger på mig o ja har noll koll! :(
 Men det verkar som det ska komma lite folk. Hoppas bara vi får kul också så det inte blir nåt onödigt... Ser scenariot framför mig. Några står o hånglar där. Nån spelar piano där. Nån sitter i bänken o funderar på att gå hem. O ja står i mitten o önskar att kvällen tog slut XP haha
 Nej ska inte tänka det värsta. Det blir trevligt. :D O få träffa ungdomarna i byn igen...

 Nej har massa att göra. Men ingen ork. Mitt rum både ser ut o luktar hemskt! Måste diska, borde dammsuga, ska duscha.. o kanske borde plocka lite.. suuuck...
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0