Full fart hela helgen!

 Älskade fredagen. Var underbart skoj att ha brudarna på besök. Vi åkte skridskor... ;) Var riktigt skoj. Fortsatte med att äta taco och sedan såg vi film. 2012 och sommaren med Göran. 2012 var en riktig besvikelse.. hade otroligt höga förväntningar på den. Nu förstår ja inte varför. Sommaren med Göran var däremot bättre än mina vanliga förväntningar på svenska filmer XP
 Vi sov i kapellet. För att mor inte ville ha oss hemma. Det var hemskt. Ja somnade aldrig. Sov obekvämt. Vaknade med solen. 

 Det slutade med att ja var trött igår natt ;) Somnade nästan direkt ja la mig. Underbart. Även lördagen var full dock.
 Vi for till skövde för att lyssna på sveriges bästa florist Per Benjamin. Inget man kan skryta med. Men det var nåt extra att plötsligt se honom sitta där i fikarummet. Han till och med pratade med oss haha XP
 Han var intressant. pratade om hur man skulle tjäna pengar. Om fairtrade och minska på svinn. Nåt o kunna sen när man jobbar kanske.. ;)
 Det tog hela dagen. Resorna och den 3 timmar långa föreläsningen. MEn vi får väl ledigt för det framöver vid studenten.
 
 Idag sov ja läääänge. Ska vid sex iväg på mins du sången gudstjänst. Inget ja längtar efter riktigt. Har aldrig varit på nån sån gudstjänst men nåt säger mig att det inte riktigt är min grej. Idag måste ja o Tamar med för att sedan åka till Lidköping. Och ja ser faktiskt fram emot det.

 Älskar helger det händer mycket under. Men den försvinner ju så snabbt då. Har ju knappt hunnit sätta mig ner XP

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0