God afton!

 Ännu en dag passera.. fullsatt.. :D men trevlig.

 Vaknade sent. Som vanligt. Har vänt på dygnet men inte hemskt mycket ;p
 Det bar snabbt ut på isen. Men ja spelade int bandy idag heller. Såg bara dum ut. ;P Trots att flera andra i min nivå var ute vågade ja inte ta steget att grabba en klubba, slira in på plan o hojta. "Öh vilket lag e ja med i!?" Precis som om ja kunde nåt. Föresten var de minst 10 för många redan. Så ja frös vid elden o pratade med småflickorna :D Var väl nog så trevligt.

 Vi fick besök här hemma. Också trevligt.. kände mig underbart smutsig. Håret ser ut som om någon hält olja i det. Dags att fixa till det. Men ingen panik. Har jullov o sitter hemma haha
 
 Efter besöket for vi ner på isen o fyllde igen sprickor med vatten. Så nu e de finis igen. Och i morgon SKA jag ut på isen o spela. Det får sprolla om ja suger o har nya hemska skridskor ja inte kan hantera riktigt. Lär mig nog snabbare när ja får en boll att jaga o snabba killar med hockeklubbor att sätta på plats haha ;P

 Vi såg på filmen Leif. lagom underhållande.. haha ja har aldrig riktigt förstått mig på galenskaparnas humor men men...

 Nu slocknar ljusen i husen. Men Petra som vänt på dygnet vet inte vad hon ska göra... duscha? Spela fiol? Rita? Läsa? Kissa? Dricka te? Många möjligheter. 

 Men god natt älskade vänner o annat löst folk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0