Jag fryyyser...

 Hatar den här himla värmefläkten eller vad de het. Int är det varmt här i huset. Den jobbar på högvarv för att få det till 20 grader här inne när det är 20 minus där ute.. tss tss... tack o lov att vi har kamin. Men vem ska orka gå ut o hämta ved?

 Fredag.. känns int som fredag. Ingen kyrka, ingen hemresa, inga vänner. Jag är så trött på att sitta hemma nu så jag längtar efter skolan! Då får man i alla fall träffa folk på dagarna även om man måste upp 7 på morgonen för det!
 Sen får ja äntligen laga egen mat. HAtar att behöva stå o grubbla över vilken mat som ska passa allihopa varenda dag! Det är ingen organiserad matlagning här. Det vore nåt. MEn det är väl rent omöjligt att införa!
 Idag orkade jag inte hjälpa till. Det brukar jag inte göra. Blir så irriterad på att de bara står där. Men jag kan äta vad skit som helst. Men nej. För mycket fett, för lite fibrer, han gillar int det hon gillar int det. Åh det räcker inte.
 TAcka vet ja att bo själv!!! Jag längtar hem nu.. även om det är ensamt.. men det ska väl gå att lösa! Nån som vill hälsa på? haha eller ha besök av mig o Tamar! :P

 Fredag... kan inte någon hitta på något väldigt spontant o roligt o billigt här i närheten. haha

 kram

Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag vill gärna ha besök!! :D Haha xP

2010-01-09 @ 00:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0