Långsamt..

 Känns som det just nu finns så mycket att se fram emot men så mycket annat i vägen. Ösnkar man själv fick planera hurskolschemat skulle se ut. Bort med rörlig bild, småföretagande... hm elsäkerheten då kanske. (egentligen gillar ja el. Men lärarn hmpf)
 Idag slapp ja i alla fall rörlig bild. Vi hade ny lärare. typiskt. gillade den förra läraren starkt. Kändes som om han såg alla o var glad o.. en perfekt lärare helt enkelt.
 Men nu var inte min grupp där som ja gör dokumentaren med så ja visste inte vad ja skulle göra med det arbetet. Ja hade gjort alla andra uppgifter så han var tvungen att släppa mig. Gött! ;) 
 
 Ja vill bara att tiden ska gå! Ja vill jobba med projektarbetet! Yrkesbeviset.. åh vad skoj de e.. Vill komma igång någon gång!
 Jag ser fram emot att få tävla i yrkes-SM.. troligen blir det jag. Knappt nån mer som vill :S (ja vill inte tävla själv!)
 Ja längtar efter praktiken för första gången i mitt liv. Chefen verkade helskön. O ja har hört att personalen ska vara trevlig där! O det ska bli så kul att få komma upp. O träffa släkten. En hel månad.. haha.
 Får se om Tamar får följa med. DEt vore enda minuset i så fall. Men självklart tar ja inte med henne om det blir massa problem för min allergiska o kattnervösa släkt XP

 Men tiden går långsamt..bara två floristlektioner/vecka... v 12 börjar praktiken. v 20 är det tävlig.. åååh O här sitter ja vecka två o härdar ut helt värdelösa lektioner bara för att få ihop mina trökiga poäng!

 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0