Som ja trodde...

 Här sitter jag än.. inte helt oväntat. Pigg som en mört.. Men ja ska inte deppa ihop för det. Haha ska lägga mig o kanske läsa. Det är nog bättre än att se tv. För att undvika det blå ljuset.
 Har suttit framför datorn hela kvällen också. tss tss
 Fastnade nu på slutet vid PS o gjorde en avatar av mig. Skulle kunna skylla på Alida som sätter såna griller i huvudet på mig haha
 Blev inte så bra som ja önska. Kände att ja saknade kunskaper om hur man gjorde det o det. Kunde ju sökt på youtube. Finns säkert tusen kurser om hur man gör sig till en avatar. Men nu kan ja skryt med att ja gjort denna med mina nybörjarkunskaper.

Ser ni mig bakom den blåa masken. Bara läppen och ansiktsformen som är orörd! ;P
God natt! :D


Kommentarer
Postat av: alida

coooooooooooooooooooooooooool!!! ja vill oxå bli en avatar!! ;)

2010-01-12 @ 20:28:45
Postat av: Petra!

Men gör dig till en då!!!! XP haha

2010-01-12 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0