Törsdagen avklarad

 JA e så stolt över mig själv. Ja var i skolan hela torsdagen o hade det oväntat trevligt XP Bara fredagen kvar...
 Den nya rörligbild-läraren var ju fantastiskt jobbig. Eller duktig. Vad ska man säga. Han frågade vars ja har varit de senaste gångerna. O han sa att han skulle kolla hur mycket frånvaro man får ha. Tänker han ge mig en IG-varning nu eller vad vill den lille mannen. XP I så fall kommer alla i klassen få IG eller kanske G.. för det är ingen som har särskilt hög närvaro :P haha

 Hur som helst. Förutom det var dagen bra. Kanske inte körskolan. Känner mig bara sämre o sämre för varje gång. Kanske för att man övar på det man är dålig på. O ja hatar högerregeln. HAtar hatar hatar. Varför krypa runt i små bostadsområden o hålla koll på skyltar, folk, bilar.. o om vägen är enkelriktad eller tvåfilig. Vilket e omöjligt att se för all snö o alla parkerade bilar o alla oskottade vägar.. USCH vad ja suger. Vet inte hur många gånger ja ställde mig mitt ivägen för att ja trott det var en liten väg pga alla parkerade bilar!!!
 När vi kommer ut på riktiga vägar. MEd rondeller o hastigheter, rödljus o fullt med bilar. Då har ja full kontroll. Men att smyga runt. Måste verkligen tvinga ut mamma eller pappa i en stad. Ja kan inte hålla på o prutta runt på landsvägarna XP

 I morgon är det Slätte som gäller. Ska bli så kul att få umgås med mna vänner där hemma. O visa dem vars  ja bor XP haha... Lite sjukdom nu bland några av dem så ja e orolig över hur det ska gå men ska inte bry mig om det än. Blir det inte av kan ja ju plugga på körskolan :P
 Måste städa o packa nu så de e gjort :) Tråkigt men får tänka på anledningen så ska det nog kännas bra. Bara ja diskar så e ja nöjd med mig själv.

 Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0