Väntar..

 I natt blev verkligt en annorlunda natt. Jag satt uppe vid datorn till tre om ja inte minns fel. Sedan gick jag och tog en dusch. Jag funderade skarpt på att dygna. Har sovit så dåligt och konstigt så det vore skönt att få vara riktigt trött en dag och somna tidigt.
 Jag la mig i alla fall och kollade på tv... tiden flöt på. Såg alla möjliga märkliga program de sänder mitt i natten. Även om ja ville somna för att min kropp var trött var ja fruktansvärt pigg. Finns väl en gräns man kan passera.
 Tillslut somnade jag i alla fall. Runt sju. Just typiskt ja tänkte att ja skulle vara vaken till åtta o sen gå upp. Men ja somnade o vaknade halv tio.
 Sedan låg jag o halvsov, vilade, kollade på tv fram till tolv. Mycket tv i natt kan man säga. O ja hoppas att de ska tära på mitt sinne. Att ja ska vara frutkansvärt trött i natt. Bara 2 timmar sömn eller nåt. Men just nu känner jag mig tipptopp!
 O det måste jag vara för idag kommer underbara Alida på besök. Ska bli trevligt. Vi ska vid tre gå på bio o se Avatar... :)
 Men fick just sms från Alida att tåget är försenat. Förvånar mig inte. Får se när hon dyker upp. Då blir det panncakes :D
Sitter och väntar. Dricker te. Ska göra mig i ordning lite.

Kram


Kommentarer
Postat av: Faster ;)

Jag tycker de va en angenämt trevlig natt ;)

Kramisar <3

2010-01-10 @ 16:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0