2 timmars sömn...

 2 timmar! Inte illa. Inte illa alls en natt som denna. 
 Dagen till ära drog jag iväg till mina älskade pojkar i Älgarås haha :p Fick inte med mig någon av tjejerna från Slätte men men.. Lika trevligt ändå och vad gör man inte för att slippa vistas hemma och vara rastlös.
 Vi gjorde inte mycket. Killarna hjälpte familjen Petrovic med att flytta lite saker i deras nya lägenhet. Jag började blöda. Vi planerade att ha en liten fest för familjen Petrovic och... ja dagen flöt på. Vi åt chips i en lekpark och sedan var det bön.
 Vi gick dit allihopa. Trevligt.
 Efter bönen förändrades planerna. Det blev ingen liten fest. tröttheten drabbade vissa av oss och intresset var litet. Men istället blev det. En filmkväll. Inte så... unikt.
 Det blev bara jag och killarna till en början. Vi satt i köket och drack kaffe. Jag mådde inte bra. huvudet snurrade och jag var säker på att jag skulle svimma. Vi gick ut på balkongen efter ett härligt och skrattfylt samtal och ropade på Jelena. :D
 Hon kom ut och vi tog tillsammans en prommis innan vi gick upp och spelade kort. Gaylord (haha mitt favoritkortspel. Som jag inte fått spela på evigheter. Kan tyvärr inga smartare namn på spelet)

 Vid tolv började filmnatten. Vi började med Eclipse. Måste ju följa serien. Men jag kan lugnt säga att jag är besviken. Lång, seg, svårförstådd, korkad och på tok för mycket slisk. Svårförstådd kan bero på att det bara var engelska, vi hade ingen hög volym pga sovande föräldrar i rummet bredvid och filmen blev överröstad av tåg som passerar Älgarås var 10 minut!!! :(
 Tiden gick. Vid fem la vi oss. 2 timmars sömn eftersom jag skulle vill arbetsförmedlingen vid nio och enda bussen gick halv åtta. great.
 Hörde inte min klocka utan Orhan gick upp och stängde av den och överäckte den till mig som långsamt började förstå vars jag var och vad jag höll på med.
 arbetsförmedlingen... suck.

 Men det gick bra. Jag kände mig ful och sleten när jag framför spegeln hos Orhan och Ramis tvättade bort lite av det kladdiga sminket och släppte ut mina stripiga lockar från den knut jag sovit med... haha
 Jag köpte frukost på konsum. Åt vid ett träd och gick dit i tid. Vi gjorde inte mycket och bestämde oss för att ta det lite lugnt eftersom min branch e ganska död nu. Jag skulle skriva lite brev ja kunde skicka runt sen efter semestern för att komma igång. (me like. Då e de ju snart slut på de 3 månaderna innan jag får praktik och lite pengar!!! haha)
 
 Nu ska jag städa bilen innan jag beger mig till kosh-kosh alias korssjön för att bada lite med gänget igen. (var ju på tok för länge sen vi träffades haha)

kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan snygging! ååå ja saknar gaylord :) haha de va riktigt skoj! MEN du eclipse e F'N INGEN besvikelse! den e underbar!! :) du måste se den igen, typ under normala omständigheter :p puss på dig!!

2010-07-08 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0