Camping!

 Efter en dag i Göteborg.. och ett bad i sjön samlades gänget runt bordet för en kopp te. Och en macka för vissa haha :p

 Vi pratade lite och tog plötsligt det spontana beslutet. Vi tältar! :D Sagt och gjort. Killarna cyklade hem för att hämta grejer och vi packade och gjorde oss klara.
 Jag syrran och Michaela var där tidigare och satte på tältet. Gick rätt bra. Hade för mig att det var enkelt. Men när man skulle få upp pinnarna och allt kändes hårt började jag undra. Men självklar lyckades vi. OCh när vi var påväg att gå fick vi sms. Killarna var vid sisjön och vi skulle hämta dem.
 Efter lite missförstånd och felcyklingar möttes vi och gick ner till tältet. Lite myggigt, blött och varmt. Men i tältet var det mysigt. Efter att vi fått på en spira och blivit av med småliven.
 Vi drack lite kaffe, spelade massa kort och la oss sen. Blev inte mycket sömn. Jag hade gärna sovit men Orhan och Ulrika ville prata. Och jag skulle vara med och har svårt att sova när de sitter andra vakna. Jag vill vara med haha :P
 Vid tre fyra gick några av oss ut... luftade oss lite och sen la vi oss. Alla.. Vissade hade sovit från ett. Andra från två. Jag sov från fyra.. Oroligt. Alla sov oroligt och lät och rörde sig och pratade och tittade så... när jag för hundrade gången öppnade ögonen satt alla vakna.. utom Michaela.. haha
 Jag kunde inte sova då.. så bara o bita i det sura äpplet. Ännu en dag med lite sömn. Men är det sommar så är det.

 Spontaniteten var kvar. Efter en prommis beslutade vi oss för att ta ett dopp och äta lite frukost vid tjärbruket. Sagt och gjort igen. Vi samlades och gjorde som sagt var. Skönt. Kände mig så sluskig efter en natt i tält. Inte ovanligt. Känner mig fortfarande sluskig trots det sköna badet och flum med mina goa vänner! :D
 Nu ska ja äta. För de har ja inte gjort sen pizzan igår XD haha

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0