...

 Dammsugit, lagt upp det som ska packas på sängen och... städat toaletterna. Det har jag gjort idag. och börjat tömma kameran lite smått.
 Kom på att om jag kommer hem vid halv åtta i morgon. O vi åker ett. vad ska jag göra då. Packa kan jag ju inte göra allt förrän jag int behöver använda nåt längre ändå! Och tiden kommer gå långsamt i morgon annars!
 Har hunnit sminka mig och göra mig lite fin idag också. Mest för att det var kul. Och sett Tarzan haha. Nu e klockan halv tre och mor och syster är hemma.
 Ska väl äta nånting då så småningom!

Känns som allt jag skriver bara bli osammanhängande. Men ja e lite kofyst i huvudet just nu och jag förstår inte varför haha  Hela jag känner mig förvirrad. Nästan så man borde lägga sig igen och sova bort den här dagen..

 Jag måste fylla på min mobil också! :(
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0