Filmmaraton!

 Klockan är snart tio och jag funderar på att lägga mig. Vet inte om jag är särskilt trött men jag har sovit lite i natt pga en filmmaratonsnatt och ska upp tidigt i morgon till ett tåg. Ska tillsammans med Elin åka till Alidas stuga vid kusten. Ska bli kul att träffa dem. :D
 
 Natten har varit. Händelserik. Vi åkte dit på kvällen och jag var där till kvällen idag. Vi såg hela sagan om ringen. (mycket bra film som jag kände det var länge sen jag såg. Många delar jag glömt) Inte sträcksåg utan vi såg dem utspritt och uppdelat mellan 21:00 och 14:00 haha Mellan var det kaffepaus, kortspel, bus, sömn, lunch! :P Men det var mysigt. :D
 På dagen traskade vi runt. Promenerade och hittade en härligt äcklig gädda under en bro i en bäck. Jag vadade runt i bäcken och såg plötsligt några huggtänder lysa mot mig. Skrek till lite av en äcklad känsla (hehe) och ropade på killarna som fotade. Jag skulle självklart lyfta på eländet som var en stjärtfena, ryggrad, lite slamsor och ett huvud. Alldeles brun. Stor!  Vi tog mer kort och kände plötsligt en odör. Kan inte påstå att den var stark. Eller särskilt äcklig. Men nåt så fruktansvärt obehaglig. Svårt att beskriva. MEn alla började hosta, få kväljningar och vi släppte snabbt den gäddan och fortsatte hem. (ska se om orhan får ut nå härlig bild på gäddan XD)
 
 Kvällen nu avsltuades med fotboll. Jag spelade mig faktikst trött idag. Händer inte ofta. Haha. Och det var riktigt kul. Jag är inte duktig men jag försöker. Och med mina glada vänner som försöker ge mig chanser att göra mål får jag bollen ibland. (Av dem i alla fall. många är fortfarande misstänksamma mot en töntig tjej som inte kan spela fotboll haha) Idag gjorde jag hela ett mål. Av tusen chanser som vanligt haha

 God afton! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0