Fotboll!


 Fotboll fotboll fotboll. En ritkigt rolig sport. Önskar bara jag vore.. bra på det. haha :P Men så går det när man slutar med fotbollsskolan efter en sommar haha XD Näe.. det var aldrig riktigt min grej. Men ja gillar att träna lite. (måste man ju) även om jag inte kan.
 Dock skulle grabbarna dra med mig. Dra upp mig. Ge mig chanser att göra mål. Gulligt! Kul! Men pinsamt. Känner mig så oerhört dålig när ja missa målchans efter målchans. Jag gjorde ett mål. helt öppet mål o ja sköt tunnel på målvakten. Utan anledning. Tack och lov att den gick igenom. Annars hade det varit.. pinsamt det med.. haha :P


 Var ju så fruktansvärt varmt idag... runt 30.. så spela fotboll blev.. svettigt haha :P Jag spelade bara någon halvtimme. Eller nåt. Hoppade in när de skulle spela en kvart till bara. (som man brukar säga) eftersom ja ville hålla Michaela sällskap. och fota lite. haha :P


god natt
(Borde vara trött nu.. men ja känner det inte!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0