God morgon!

 Självklart somnade jag... det gick inte lång
 tid. Internet var så segt så jag orkade inte uppehålla mig här någon längre tid.
 Jag åt frukost och la mig sedan för att läsa. Farligt när man sovit lite. Tror klockan var runt tio. Och när jag vaknade upp var den efter ett.. nästan två!
 Tog ett tag innan jag mindes att jag la mig sent. Att jag bar kläder gav mig ingen ledtråd utan jag trodde jag sovit till nästan två efter att ha gått och lagt mig igår kväll.. haha hemska saker.
 Hela familjen var borta så jag gick upp och gjorde mig lunch. Ägg!
 
 Vädret är fint ute men jag tror jag ska måla lite. Fortsätta på Simson och Delila! :D Målarlusten har kommit tillbaka! Underbart!
 Eller sminka mig. Efter att ha sminkat Cicci till kille har ja fått lust att prova sminka mer till kille. Skulle vilja göra motsatsen också o sminka en kille till tjej. Men killar e så barnsligt rädda för smink. I alla fall de jag pratat med haha XD
 Men nån stackare ska man väl lyckas få kladda på! ;)

kram

(har ritat lite i paint idag i alla fall!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0