Göteborg!


 30 grader varmt... uppstgning klockan halv nio efter ett dygn med bara 1 timmas sömn. Jag var redo
 Vi åkte tåg till Göteborg. Det var varmt. Hemskt. När tåget rörde på sig kom strömmar av luft in genom alla de öppna fönstrena. MEn när tåget stod stilla. Hemska saker.
 Resan gick ändå ganska snabbt. Vi flamsa bort den. Som vanligt. :D 
 
 Väl i Göteborg bestämde vi oss för att direkt äta. Jag hade berättat om den pizzeria som vunnit sm så vi skulle dit.
 Jag var säker på min sak. Vi ska ta spårvagn nr 4. För att komma dit. Jag kollade. En annan kom medan vi väntade och jag var spontan. Men den här går ju också till Angered. De kanske e typ samma. Vi kommer i alla fall nämre.
 Inte då. Eller vi kom inte längre ifrån. Men med noll koll på Göteborg tänker ja inte dra med mig dem o leta upp restaurangen. även om den var rätt nedanför oss. haha :P 
 Vi hoppade av på en station i nowhere och såg fyran komma på andra sidan. Vi rusade över och kom till rätt ställe. Underbart! :D
 
 Pizzerian var trevlig. jag tog den pizzan min lärare tog då vi åt där på sm. kanske var dumt. Jag skulle ju prova kebabben. Men jag fick smaka av Orhan och.. Ja den var god. Nog i samma klass som Amanda i Töreboda. MEn dock inte den riktiga kebabben. (Men i alla fall inte den hemska platta slicerna vissa pizzerior har. uck!)
 
 Efter pizzan gick vi ner och.. badade lite. Eller hade ett litet krig. Trevligt i värmen. Resan fortsatte med en spontan visit på netto och sedan in till centrum för lite shopping. Sedan var dagen slut. Vi åkte hem vid fyra. Men det var trevligt och jag hade en mycket bra dag! :D (Se fler bilder på http://igwt.bilddagboken.se )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0