No sleep!

 God morgon..
 I natt har jag nog slagit mitt rekord med lite sömn i Älgarås. Sov inte en blund. Underbart.
 Var en trevlig natt. Var inte meningen det skulle bli en natt men jag åkte hem först vid sju.

Dagen gick segt fram tills bönen. Bönen var som vanligt trevlig och efter bönen skjutsade jag hem mina päron innan jag och Michaela återvände till Älgarås för att hämta Jelena och sedan köra till Korssjön där killarna mötte oss på sina cyklar. Klockan var efter nio.
 Det var skönt att bada.. Äntligen sötvatten efter allt detta saltvatten haha :P (inte för att jag badade så våldsamt mycket i havet men det är skillnad med en varm sjö!)
 
 Väl hemma igen spelade vi lite spel. Jag drabbades av stort "vemod" och när jag förlorade och skulle få nåt sorts straff sa jag att jag kunde springa till skolan. Behövde bara komma ifrån. Men det hela blev bättre när jag fick slå lite på mina käre bror Ismet.
 Vi gick till kyrkan, vilket var det enda stället i Älgarås där det var lite lampor tända klockan 2 på natten. WEIRD!
 Vi lekte lite töntiga lekar och skrattade gott. Efter att ha lekt sista paret ut och kut några gånger var vi alla genomsvett.
"Måste duscha!" sa Orhan.
"Vi skulle bada!?" sa jag..
 Och så blev det. Vi packade med schampo och for iväg till Korssjön igen. Nu var det tomt där. Och mörkt... vi badade länge. Trots att vi skakade som asplöv. haha.. Men det var mycket trevligt.
 Kvällen avslutades med kaffe och vi hamnade alla framför tvn och såg musikvideor på en polsk kanal. Tiden gick fort. Var bara jag Orhan och Ramis vakna och vi satt och diskuterade musiken eller de intressanta polska namnen som dök upp på nån sån där löjlig sms-tjänst där man kan få reda på hur bra man passar ihop med varandra. haha

 Väl hemma möts jag av min svarta skönhet. Gjorde mig en kopp te som jag nu sitter och sörplar framför datorn. aah gott!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0