Lapplandsveckan!

 Hemma. Efter en dag på lappis.
 Pappa vaknade vid halv tolv och jag vid halv ett då han stack in huvudet och sa att jag nog fick gå upp. Hha rejäl sovmorgon. Jag såg på film. Den lilla sjöjungfrun. haha ja säg då det. Somnade ganska snart ifrån den och vaknade tidigt av att datorn var på.
 Men det var en god natts sömn.

 Vi kom lagom till halv tre mötet på lappis. Ett tillsammansmöte där barnen kom in och sjöng. Underhållande..
 Sedan kvällsmöte och slutligen nattmöte och självklart en hel den umgänge... Det var bra alltihop och kul att träffa kusinerna och släkten.. O de andra som var där för den delen också! ;D
 JAg funderade på att stanna över natten men kyla och smink och kläder och svett talade emot. Dock verkade de andra på att jag skulle stanna så jag var säker på att jag skulle köra det. Men efter nattmötet kände jag mig så malplacerad så jag begav mig hemåt. Lika bra det.
 Skön säng, värme, toalett, dator... Inga mygg!!! haha :P

 Ska fortsätta se min Ariel och njuta av sängen. 
 
Funderar djupt på vad jag fått för virus på min mail? Får dagligen flera leversansrapporter där det står att jag inte kunnat sända nåt mail. jag menar runt 10 per dag? Jag har inte skickat nå mail.
 Och idag hade nog viruset lyckas skicka nåt. För ja fick ett argt mail från främmande person. 
"Shut it you're bastard!" (med lite stavfel)
 Kul. NU blir ja hatad världen över för att min mail skickar virus omkring sig till helt främmande typer!
God natt

Ps Som vanligt. Se fler bilder från lappis på http://igwt.bilddagboken.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0