Västkusten!

 Long time no see... länge sen jag satt vid en dator nu. Har hållt mig hemifrån sen i tisdags! Skönt! :D
 Får väl dela upp alla intressanta händelser i flera blogginlägg! ;)


 Tripp till västkusten med Alida och Elin! :D
 Alidas familj har ju en stuga där och det var länge sen vi träffades. Var riktigt mysigt där. Vi badade, såg film, spelade spel, åt god mat och pratade. Jag körde till och med moppe för första gången i mitt liv haha. En flakmoppe som knappt klarade uppförsbackar! haha
 Var länge sen jag badade i västhavet och jag kan verkligen säga att salthatlten var en chock. Är ju van vid den saltmängd som finns i havet utanför Ö-vik.. vilket knappt e nåt. Där är ju havet bräckt. Usch. De smakar inte gott med saltvatten. tacka vet jag sött! O man slipper duscha efter badet!
 MEn vi badade länge då vi badade. Först ett dopp. Sen letade vi snäckor åt mig och kollade på sjästjärnor. Sedan ett längre dopp då vi tog undervattensbilder med Alidas sköna kamera. Jag vill också ha en undervattenskamera!!!

 Det var dock en kort visit. MEd långa resor. Var oväntat långt att resa. Ditvägen åkte jag till Lidköping med tåg och åkte resten med bil. Var varmt och otäckt!
 Hemresan var med tåg... Har aldrig tänkt på vad mycket tåg det går. Och bussar. Var ett virrvarr att hitta bästa resan hem.
 Kan inte komma på mycket mer att säga nu när det gått sån tid. Så de bästa är nog att ni tittar på bilder från allt http://igwt.bilddagboken.se
 Men det var trevligt. Trevligt o träffa mina älskade Elin och Alida igen!!! :D

kram


Kommentarer
Postat av: Konferens västkusten

The west coast looks good place, as a person goes on a holiday he want to get relaxed and like to have good food and nice ambience and atmosphere. hence this place look as perfect as one want. even conference can be held as good as possible ...

2011-06-03 @ 08:39:01
URL: http://oceangroup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0