Vatten.... <3

 Åkte jag hem efter att ha kommit fram efter den långa resan från västkuste? Självklart inte. Det var bön på kvällen och jag missar inte en chans att åka till Älgarås! haha. Så ja åkte direkt dit och tänkte åka hem på kvällen sen.
 Självklart inte... jag stannade. Inte bara en natt utan två!
 Var mysigt där med! Och har lånat på tok för mycket kläder då vi roat oss mycket med vatten. Nattdopp i Korssjön på Torsdag och vattenkrig på Fredag.
 Vattenkriget var galet. Älskar att inte tänka sig riktigt för o göra ganska korkade saker. (För ja skulle ju kunna tänkt efter att ja har bara de kläder ja har på mig varav t-shirten inte är min, ja har inga fler skor, och kommer bli smutisg o behöva duscha om ja leker i den där vattenpölen)
 Det började lätt. Jag blev lite irriterad för att Ramiz och Jelena trampade av mig skorna. Så jag kastade lera på dem. (jag är ett barn) Sedan lite skutt i en vattenpöl. Jelena hoppade också. Och snart också Orhan. Även Ramiz gav sig in i hoppandet för att skvätta ner de andra.
 Djupare och djupare vattenpölar dök upp efter vägen då det regnade. Orhan skvätte ner mig en gång för mycket och en ljuv hämnd väntade. Jag försökte fälla honom men hamnade själv i underläge... Jag låg i vattenpölen. Lyckades som tur var få ner han med till slut! (kan vara så att han helt enkelt lät mig. Måste erkänna ibland att ja e inte starkast.)
 Hemma igen väntade dusch. Mer lekar, spel, mys och film! Sena nätter <3 haha

 Nu e ja hemma. Cyklade hem. (behöver sån motion haha) Efter att ha badat i Sisjön och Tjärbruket. Galet mycket bad i år! haha... Känns för en gångs skulle skönt att vara hemma. har så mycket att ta igen och göra. Och behöver nog lite vila från att umgås non stop! ;P

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0