Check!

Det gick bra! Mycket bra.. (eller mycket) Ja genomled kursen ut tårar o irritation. Det var snarare kul.
 Kände direkt när ja såg de andra tre som skulle med från våran skola till risk-tvåan. Lika nervösa. Tysta och.. ja.. trevligt. 

 Väl där fick vi nån sorts genomgång som inte sa nåt. Ja har glömt den för ja var lite nervös på att ja inte fick veta hur vi skulle göra utan VAd vi skulle göra. Helt ointressant.
 Väl i bilen skulle våran körlärare köra runt oss först o visa hur man gjorde. Ja satt bakom henne o såg INGET. Gjorde mig mer nervös.
 Vi blev uppdelade i två par. ja hamnade med tjejen och vi blev först att köra den stora halkbanan. Min lärare kanske såg min nervositet för ja slapp köra först. tack o lov.
 Men det var kul. Ja kände mig rätt duktig. Hon som satt bredvid mig gjorde en våldsam sladd. Kände hur däcken lyfte haha XP Men ja klarade allt bra. Förutom att ja körde på en älg. Vilket var två pinnar ja trodde ja skulle köra mellan bara! hahaha

 Det var en lång dag. Vilket kändes bra. Nu e de avklarat. Men så fort det var klart kände jag. Jag kommer ALDRIG klara teoriprovet. Alltid nåt som e tungt. Varför har ja övat så dåligt? VARFÖR? Nu måste ja ju råplugga hela helgen. Ja får försöka inte göra nåt kul! Inte alls. Ja ska råläsa den där trista boken. Så ja i alla fall klarar teorin. O sen bara hoppas på uppkörningen. När ja fick köra tillbaka från halkbanan till körskolan tyckte hon ja körde för snabbt inne i stan. ja blir tokig. Ena dagen e ja stressad. Andra lugn men med för dålig uppmärksamhet o sen e ja stressad igen. Kan ja inte göra båda samtidigt...?
 Måste köra mängder i helgen också för har inte lyckats boka in nån lektion mer... illa...

Ska försöka packa nu o ta på mig ett par brallor så ja kommer hem idag. Vore trevligt, vad ska ja göra här. Plugga teori???
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0