COLD so cold!

 JAg fryyyyyyser! XP
 
 Har nyss varit o badat. Eller nyss. MEn blev ordentligt nerkyld. Tror sjön har blivit kallare sen bävern byggde någon fördämning o gjorde våran lilla sjö till en lite större liten sjö.
 Men nu börjar den sjunka igen. De finns folk i byn som förstor för våran kära bäver!

 För första gången på länge blev ja trött på allt action o ville bara hem.
 Var först en sväng med grabbarna o tjejerna till Töreboda. Vi roade oss i lekparker och vid kanalen. Sedan åt vi pizza :P 
 Efter att ha tramsat ett tag till åkte vi hem. Alltså fick ja köra mer bil. Trivs i min roll som flicka med körkort haha XP Såna möjligheter det plötsligt finns. MEn det tar på krafterna för när vi badade kände ja hela tiden att ja ville hem. Om det beror på trötthet eller något annat vet jag inte. Men hem ville jag.

 Orkade inte bön ikväll så sitter ensam hemma o spisar hög musik och roar mig vid datorn haha Ska bara sittar här o låta dagen förflyta... underbart.

 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0