Död mobil!

 Brrr. Sitter o småfryser framför datorn. Har varit en trevlig dag idag med. Gillar sommaren. Vid fyra skrev min bror till mig och undrade om vi kunde cykla till Älgarås. Självklart tänkte jag. Vill inte sitta här och fisa.
 Och så blev det. Vi cyklade dit (var länge sen ja cyklade. Noll kondis. Men vi cyklade inte snabbt...) Väl där promenerade vi, pratade och allmänt umgicks. Det var mycket trevligt! :D

 Vi cyklade snart tillbaka. Killarna ville göra oss sällskap och.. ja fick inte cykla när det var mörkt. ( var väl ingen risk. Klockan var bara åtta tror jag)
 Det var tungt. DE gick snabbare med killarn. (bra) Men ja blev varm. Efter vägen cyklade vi förbi lillsjön. Så ja frågade Orhan.
 "Ska vi bada?"
"Now? Here?!"
 Tog inte lång tid innan vi stannade och hoppade i. Vattnet i Lillsjön ser ut som te och är varmt som kiss. Mycket skönt. Vi badade med kläderna. JA glömde mobilen haha. Tänkte på den innan men var så inne i att ta av mig skorna och fundera på om det var värt att bada då ja hade en binda på mig XD
 Så mobilen dog... slängde snabbt upp den till Ismet och Jelena som tog hand om den. Det var bara jag Orhan och Ramis som badade. Underbart. (efter en varm cykeltur. ) Efter den pausen var sista biten lätt. haha :P
 Hemma badade vi igen. Efter att ja bytt... Och fått av mig den GIGANTISKA bindan. (Hata mens!!!)
 Badade mer och promenerade. Alla frös. Ja hade bara på mig mina blöta badkläder och en cardigan och shorts. iskallt. Men vi var inte kvar länge. Folket började bli hungrigt och cyklade hem. Skönt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0