En bal på stadt...


 Så var man hemma från ståhejet. Rätt ridigt. Men ja hade ont i fötterna, kände mig svettig och ful och ska upp rätt tidigt i morgon för att hinna klart med ståhejet. Plus att man ska gå när det är som roligast.
 Först när ja började gå ångrade mig. Varför gick ja så tidigt. Särskilt när en av vakterna sa när ja kröp under stängslet för att gå ut bredvdi den ringlande kön som ville in.
 Jag "Kan jag gå ut här?"
Vakt "Ja har du tagit stämpel?"
Jag "NEj jag går hem nu. Nöjd för idag!"
Vakt "jaha ja.. ok!"
 Näe... varför gick jag? Ville ja verkligen hem. Jag älskar min underbara klass. Jag älskar att dansa. Vad spelar det för roll om fötterna värker. Om svetten formligen rinner i ansiktet och jag inte känner mig vacker. Sista kvällen med klassen. Troligen sista gången ja ser många av dem!!!

 Kvällen började med mingel i parken ja aldrig minns namnet på haha. Det regnade och var kallt. Det gjorde ont i fötterna och skorna skönk långt ner i marken. jag ville bara hem. Eller in någon stans!!!
 Vi gick den långa vägen förbi alla människro som kollade och tog kort. Alla tyckte Elins (som gick bredvid mig) klänning var så läcker. Så ingen tittade på mig. Två små blonda flickor utbrast dock stor glädje över min luva haha XD två fans är bättre än inga :P
 Maten var god. Men middagen var mer stojig än jag trodde. Haha ja hade en vision om att det var som på bal. Alla åt och talade lugnt vid sina bord.
 Vet inte hur jag kunde tro det när det är över 800 ungdomar som nyss slutat gymnasiet.
 De sjöngs och de skålades. glas krossades, blod rann. Först kände jag mig bara trött men sen kom man in i det. Men ja tyckte ändå det var skönt när middagen var slut och själva festen började. Vi gick runt. Och dansade. Oh så kul det är att dansa!!! VArför gör man inte sånt här ofta. För att ja e trött o rädd för folk. Men när man väl är där haha XP Det är ju kul. 
 
 Gick hem vid elva. som sagt var. Lite med hjärtat i halsgropen då Elin innan ja gick sa:
Elin "Men har du inte hört om ryktena. Det finns två gäng som tävlar om vem som kan våldta flest tjejer och misshandla och så. Det har varit massor om det på tv och radio. Lidköping är värsta skitstaden!!!"
Petra "MEN HUR SKA JA KOMMA HEM DÅ!? Var du tvungen att säga det nu precis när jag vill hem?!"

 Jag gick ju hem. Och klarade mig galant. Ingen rör Petra Sundqvist när hon går med två klackskor i högsta hugg med en dm klack på. En sån i huvet du!!!

haha kram Nu ska ja dricka nåt. E nå så fruktansvärt törstig!!!

 Och... JAG ÄLSKAR ER I FÖRE DETTA HV3!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0