En härlig natt!


 Den började vid halv åtta då ja var uttråkad o min nästan hela glada familj skulle se film. Fy för att se film i ett minigäng som gärna sover. XD (älskar er ändå!)
 Så ja tog kontakt med söta fröken Lizen. O en spontan biltur (eftersom ja betalt maten här hemma tyckte ja att de kunde betala tillbaka med bensin) med spontant bad i märklig sjö bestämdes.
 Turen blev längre än ja tänkt. Den började i Älgarås. Vi såg att killarna spelade fotboll och drabbades av plötsligt genans. Nu blir de glada o tror min pappa kommer för att spela. Så e de vi. Så vi gasade på och tog den lilla grusvägen vidare.
 Vi brände bort till Gårdsjö på de små kringliga skogsvägar. Där ja aldrig kört. Och kom till en liten sjö.
 Det fanns ingen badplats. Inga hus. Men en märklig flotte som såg ut som en vägg med två fönster som någon slängt i.
 Det var lite malplacerade tunnor under så den flöt och sjönk beroende på hur man stod utplacerade. XP
 Båda blev vi blöta om byxorna och brände tillbaka till Älgarås när vi upptäckte att mina ben var alldeles bruna av vattnet. Inget bad där inte!
 I Älgarås var killarna klara med fotbollen så vi gjorde en spontantripp till Hova och åt pizza i riddarparken haha
 Efter mycket flamsande närmade sig klockan elva och vi fortsatte våran spontanitet o drog till Korssjön och badade.
 Var kallare än Tjärbruket. Måste ja säga. O jag frös ganska snabbt. Luften var också kall. Mina byxor var blöta så ja fortsatte aftonen endast trosor och min ganska långa t-shirt. 

 Väl tillbaka i Älgarås. Blev det en prommis. Efter att ja o Lizen fått ett par byxor av de rara grabbarna. Mycket flamsande och snart en trött ansamling i förråden.
 Runt två fick vi inse att det var dags att ta farväl. Jag skulle ju köra o fick inte vara för trött och killarna stod mest o frös o var trötta.
 Men hemresan gick bra. O det kändes skoj att komma hem sent efter en fullspäckad natt.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0