En låååång dag...

 God natt.
 Nu ska ja lägga mig. Har varit trött sen nio. Trodde allvarligt talat klockan var elva när den var kvart i nio. Är helt slut. Är väl anspänningen efter körkortet haha eller vad vet jag. Dagen har varit äckligt lång.
 Har hunnit rengöra två mattor, en för hand o en i maskin ;)
 Har skurat o dammsugit bakom sängen. O dammsugit hela golvet för de var som ett sandpapper. 
 Har provat gå runt i mina skor. Börjar få in rytmen. De går inte fort och jag vill inte se mig själv gå en längre sträcka. Men det går. Och det är kul. och det gör lite ont haha :P
 Har provat balklänningen. Och funderat lite på om jag inte ville ha skärningen högre upp.. ingen ide att försöka förklara. Men underkjolen syns mindre än vad ja ville. Har försökt komma på en ide på det men gett upp. De får vara så.
 Har snabbtestat lite frisyrer till luvan. inget kul. Det blir nog en ganska enkel frisyr. Lite lockigt... Måste ha nåt bulligt på hvuudet så luvan sitter ordentligt dock!
 Har längtat efter att få köra bil Oj.. plötsligt kommer längtan o körglädjen tillbaka. Förut var de bara övning. Inte så kul. Samma sträcka hela tiden med någon som säger vad man gör fel bredvid en hela tiden. Nu får ja köra själv. Helt själv. Eller kanske med någon cool kamrat bredvid. ;P Hah uj måste bara få ta en raggarrunda när ja kom hem!!! :D
 Har kokat mig tevatten som ja glömt. Så får koka det igen (kom på det nu haha) ska göra mig en kopp te o lägga mig i sängen. I morgon ska ja hämta betyg o göra i ordning mig för bal. Det ska bli kul!!! :D

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0