filmnatt! :D

 Ännu en lång och ganska sömnlös natt. Me like! Har skrattat och busat och varit trött och myst hela natten.
 
 Jag och syrran tog bilen till Älgarås runt.. ehm nio? Väl där gick vi upp och tog en kopp kaffe var. tydligen skulle vi vara vakna länge. De planerna kände inte jag till men inte mig emot.
 Vi gick ut och mötte Borhan som var på besök. Vi gick alla en prommis till en åker där de skördat. Dimman låg över fältet och det var riktigt fint. Vi tog massa flumbilder och sprang runt. haha
 


 Vi återvände hem och satte igång filmnatten. Alla med en kopp kaffe. utom Ramis som tog te... illa haha tss tss. (tillägg till protokollet. Jag dricker inte kaffe. Utom i de fall då ja behöver en koffeinkick!!!)
  Vi började med filmen The boat... rockboat? vad het den? Tråkig start var det i alla fall. När man är trött så vi bytte till. Dum dummare. När Harry mötte Lloyd. Men den var lika trist den.. Andra skådespelare och high school! haha :P
 Så vi såg yesman. Helt ok film. Men Jim carrey e ju så gammal!!! :O uj uj uj
 
 Rökt kött och salami serverades och när ja sa att jag hade en klump i munnen som inte gick att tugga sönder så hämtade Orhan tandpetare. (Komunikationsproblem haha) Men vi fick kul med de där tandpetarna. Alla som somnade fick en tandpetare i foten eller benet... Fast på vissa ställen var det som skönt. I huvudet... så krig och "massage" haha
 Vi fortsatte med filmen madagaskar. Tror det bara var jag och Orhan som såg hela. Alla sov. Efter filmen la vi oss också. Ja slockande lite mot slutet av filmen. (tyvärr) Klockan var fem-sex och vi sov! :D



Se fler sköna bilder från natten på http://igwt.bilddagboken.se
kram

Undra egentligen om någon tycker det är intressant med ingående berättelser om vad ja gör? haha

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du verkar då ha haft det väldigt kul :)

haha, jadu.. Det blev verkligen tripp, trapp, trull xD Tyckte det såg väldigt kul ut! ;P

2010-06-29 @ 15:38:20
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Det är klart det är.... hihi

2010-06-29 @ 20:05:57
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0