Förkyld!

 God morgon.
 Min äckligt förkylning försvinner inte. Otroligt trist. Särskilt med tanke på att de kommer folk från Älgarås för att bada idag. Jag vill men. Borde jag. Hosta o en näsa som inte vill sluta rinna. Men känns dumt att de kommer hit om ja inte joinar dem.. hm. O hur kul är det att titta på?! XP haha

 Har pluggat teori hårt nu. Eller hårt. Ja har läst o läst. Läste på tåget till Mariestad men somnade. haha XP Måste plugga mer. För det är ju snart. usch ja vill inte längre. är rädd att ja kommer faila på teorin o de e ju riktigt illa. Dåligt rent utav. För teorin e ju någonting man borde klara. Uppkörningen e ju svårare. Man kan göra bort sig, ha tur eller otur, få en surkart till bedömare eller en blåögd person haha :P (hoppas på det sista)
 För hur mycket ja än vet vad ja gör för fel gör ja det inte bättre. Ja tittar mig inte omkring tillräckligt och min lärare sa. "Om du kör stressigt, Ok eller om du nlasl (minns faktiskt inte vad hon sa det första haha) men om du kör med dålig uppsikt så blir du kuggad DIREKT! "

typiskt...

 Näe... livet är kort. Ska jag sitta inne o gruva mig för uppkörning o prov o vara förkyld? Näe. Låter trist. Ja går o badar.. lite! ;D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0