Första hemska mötet med en mack!

Jag"MEn snälla följ med ut! Ja vet inte hur man gör och det är så pinsamt..."
Syrran"Tror du ja vet mer??? Gå själv nu!"

Hård syrra har man...

  Har tankat idag för första gången. Och ja kände mig så löjlig o liten o korkad o nervös. XD Men ja gjorde det. Kände mig lite tvungen eftersom att gårdagens biltur blev längre än väntat. Plus att ja fått lite bilpengar från folk när ja skjutsat dem. (Man kanske ska starta taxi)
 Jag fick inte med syrran ut till tanken men ja stoppade i mitt konotkort och väntade. En kvinna bredvid mig stod i kö. Stressigt men ja kände mig cool. Stoppa i kort har man väl gjort i sina dar. haha
 Men sen.
Jag "Ulrika (viskande) vilken bensin har jag?"
Syrran. "95!!!"
Jag "85???"
syrran "95!!!!"
 Jag fick inte loss slangen och saker började låta. Var väl kvinnan bredvid som satt igång. Före mig. Oh ja kände mig så dum. Dum blondin som färgat håret rött!
 Efter att ha krånglat upp tanklocket som var otroligt krångligt fick jag igång tankandet efter att ha slängt plånbok o nyckel till syrran. Skönt. Bara o vänta på att de blir för mycket pengar för mitt kort.
 Tog inte lång stund. Ja tog kvittot slängde tillbaka o stände lock o hoppade in i bilen.
Jag "Aldrig igen!!!"

 Men nog kommer ja tanka igen. Blir man så illa tvungen till om man ska ut någon stans. Men nu kan jag!! haha XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0