fredagen...

 God morgon. 
 Gled över sängkanten klockan tolv med en sprayflaska bredvid mig. Minns mycket väl hur jag tog sprayflaskan när klockan ringde och höll i den medan jag somnade om. Samtidigt som jag tänkte. "Jag får inte somna med sprayflaskan i famnen. Kan ju råka trycka på den i sömnen!"
 Men tröttheten tog över och jag somnade. "Det var nog ingen sprayflaska ja tog... jag minns inte vad det var.. zzzz"
 Men nog låg det en sprayflaska där sen. Tror dock jag inte tryckt på den. Men skrämmande vad korkad man är när man är trött!

 Idag skiner solen. Trots att något sa mig de skulle bli regn idag. MEn mor min påstår att hon ser moln. Ja tänker inte gå ut o titta.
 Ja ska städa toaletten...
 Sen på eftermiddagen/kvällen spela fotboll.. Eller får se hur de blir med den saken. ja följer med. Bra med lite motion. Även om ja e lite småsugig!

 Sitter o spisar black eyed peas (som ja av någon anledning först nu börjat utforska lite mer. De e rätt sköna. Plus att taboo på nåt sätt e väldigt snygg!!! haha) och laddar inför städningen. 

kram
 

Kommentarer
Postat av: Fantomen

Men bre. Jag har redan städat toaletten!

2010-06-18 @ 14:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0