God natt för mig.

Har varit på toa tre gnger sen ja kom hem. Galet... blir ju typ en gång per timma haha
 Men de var de värt.. saknar dem redan. Sitter bara o tänker på arbetsförmedlingen. Ska ta tag i det. Måste bestämma en dag så ja vet i mitt inre att ja kommer göra det.
 Inte i morgon i alla fall. Verkar bli ett besök vid sisjön med mina vackra väninnor Pia och Izze. Var länge sen ja träffa dem så de ser ja fram emot även om de innebär att ja måste gå upp rätt tidigt. Tidigt för att vara ja i mitt omvända dygn.
 Så kanske skulle lägga mig ovanligt tidigt. Men känner för en prommis..först. Måste tänka lite. ;D Plus att man blir trött av det. haha

god natt kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0