God natt!!!


 God natt! Nu e de verkligen dags för mig att krypa till kojs. Men paint o goda vänner har hållt mig uppe. Undra hur de ska gå för mig att komma upp vid åtta så ja kan följa med mor till handelsträdgården haha XP
 Får lämna dörren lite på glänt så de högljudda barnen lätt kan skrika mig vaken o leta efter katten! :P

 Men de e svårt att dra sig. Svårt att säga hej då. Särskilt när ja inte alls längtar efter att gå upp i morgon. Kul att shoppa växter. jovisst. Men arbetsförmedlingens möte? Whoat! E ja intresserad. Vill jag? Nej ja skrev bara in mig för att. För att göra nåt. Vet inte vad de kan göra för mig förutom att ge mig några kr per dag haha. (så småningom)

god natt


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0