Luggen is... BACK!


  Klippte håret i morse. Bara lite efter att ja duschat.. såg att de var lite sletet o luggen låg så ovanligt platt och fin haha Så de var lättklippt ;P O ja skulle som sagt var bara ta lite...
 LITE!??
 Inte klippte ja mig lite!
 Var ner och badade och efter att vi badat och shakat loss lite till "memories" (riktigt skön partylåt haha :P) utbrister en av killarna. "Men nu har du fin frisyr!"
Jag stod blixt stilla så en av dem kunde fota o visa mig.. XP kära tider.. Skrattade lite åt fotot de tog. Trodde de var en olyckshändelse. Ja hade lite lugg. Men väl hemma vid spegeln när ja borstat ut mit hår lite såg ja... JAG HAR LUGG!! JA skulle ju inte klippa lugg. Hur kunde ja klippa så mycket utan att se det. Illa.. jag älskar lugg. Men ja kan inte ha det. För ja har en himla virvel som inte älskar lugg! haha XD
 


Runda huvuden ska väl by the way inte ha lugg med risk för att bli rundare... kalla mig från och med nu bollen! XP

god natt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0