Me like köra bil!

 God afton igen.
 Har kört så mycket bil idag. och jag älskar det. Körde själv för första gången. Helt själv alltså.
 For med Lizen till Mariestad för att skriva in mig på arbetsförmedlingen och se om ja fick vara med på det möte Lizen skulle till. Vilket ja inte fick. O ja var redan inskriven men hade glömt mitt lösenord haha XP Fick det i alla fall. Så lite nytta av besöket var de väl haha
 Men Lizen skulle stanna så ja körde hem istället för att vänta där flera timmar. Kul o köra helt själv. De gick bra! Självklart! ;D

 Väl hemma lagade ja mat o diskade för att sedan låna bilen o ta med Lizen och Michaela till Älgarås ;D haha Vem vill sitta hemma när man kan köra XP
 Där roade vi oss som vanligt. Spelade vollyboll, biljard, promenerade och hade allmänt trevligt tills det var dags att återvända. :D

 På vägen hem kom en grävling. O faktiskt. Så hade ja på ditvägen tänkt tanken. Här finns bävrar. Men på hemvägen brukar ja tänka. Här finns älgar. O dyker de inte upp en söt liten grävling då precis bakom ett krön. Självklart är ja snabb som bara den. O tvärnitar. O grävlingen e smart nog att inte kuta upp på vägen utan börjar springa längs med vägen istället. Länge.. De e ju för söta. :D haha

NU ska ja sova. I morgon ska ja åter låna bilen o ta en tripp till töreboda med mitt älsade gäng! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0