smink...

 Testade balsmink idag. Ser verkligen fram emot att få ta på mig den där klänningen o göra mig fin. Märkligt..
 Vet inte hur klänningen ser ut eller hur den kommer bli. Om den blir som ja tänkt mig haha XP Själva klänningen. ÄR klar. Men kjolen o luvan i chiffon återstår. O klänningen e fin. Riktigt snygg. Bara lite märkligt vid bysten. Men vet man inte vad man tittar efter så...
 Men ja ser fram emot den nåt våldsamt. :D Men det blir på onsdag det! ;)
 Fick även ett par skor. Haha... inte nödvändigt. Men nu när det blev så e ja inte arg. Eller har inte fått skorna. De tänkte köpa idag. Men gjrode det inte utan mig så ja får pengar i får shoppa själv på onsdag :P eller torsdag. (efter uppkörningen. Då kan ja shoppa bort min besvikelse efter ett misslyckande eller fira med ett par snygga skor efter min succe!)
 
 Denna gången kändes sminket bättre. Mindre svart. helt klart. använde en brun foundation jag hade. haha galet brun må ja säga. Vi hade den till filmen Isebel o då skulle ju de vara solbrända. ja e inte så solbränd. XP Så de passar inte riktigt :P
 Men skit i det. O skit i att ja itne vill använda limmet till lsöögonfransarna så de liksom ligger där bara :P haha


 Nu SKA ja plugga teori!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0