Söndagen...

 Dagen har på nåt sätt varit full men ändå
har de hänt för lite. Vi har haft besök. Men minst 2 barn för mycket. haha.. näe... ja ska inte vara sån. Vist e de trevligt. XD
 PÅ kvällen tog vi dock en tur till Älgarås. Ja satt med kvinnorna hos Aliji. var länge sen ja satt med dem. Länge sen jag var där. Var trevligt och prata med dem. Men vi åkte hem tidigt och kvällen känns ännu ung. Känns som det har hänt för lite idag. Varit för lite action. Tror jag måste avsluta dagen med en promenad. För att röra på mig lite.

 Ska dock till handelsträdgården (på rean) och arbetsförmedlingen (på möte) i morgon. Så någon sen natt blir det inte för mig. Tyvärr. Går ju som inte att sova när ja lägger mig tidigt. MEn nå problem med att gå upp ska det inte bli när vi har besök av glada barn som letar efter katten kl 7 på morgonen.. (minnen)
 
 Nu e de dags för en kopp te... svettas ihjäl här inne...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0