Söndagmorgon...

 Vaknade sent idag.. eller vaknade egentligen inte. Jag orkade inte gå upp.. Och jag kände att det var ju inte rätt att sova på det viset. Tills tanken slog mig. Ja e arbetslös. Ingen skola, inget Lidköping.. vad i hela friden ska ja undvika o vända på dygnet för? En bild från gårdagen!
 Vid halv tolv skulle mormor o morfar fara hem så då var de bara för mig att skutta upp o ta farväl. Så nu e ja vaken. Sitter o lyssnat på musik och funderar på vad mer dagen kan bjuda på. Det är mulet ute. Vet inte om det är varmt. Men ja sitter i mina short-short (gillar det ordet haha istället för kortshorts?) 

 Låg och sov i datarummet i natt. Tamar låg så nära. För sängen e inte liten. madrassen ja sov på var läskigt mjuk och liksom sjönk ner där ja låg. Så ja höll hela tiden på att rulla ner. Lite spännande när ja sov i en våningssäng precis där de inte fanns nå hinder XP Och Tamar låg o puttade på andra sidan...  

 Kanske ska sprutta iväg nå sms o se om ja får med mig nån haha :P Eller nåt att göra!
 
...ja vill köra bil! (haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0