Töreboda..

 Var då verkligt en snabb visit i Töreboda.
 Åkte vid tjugo över elva och var hemma redan tio över tolv.
 Var pinsamt o löjligt på en obemannad arbetsförmedling. Fattade inget när ja kom in där. Tyckte bara det var tyst, skönt o lite kyligt där. (otroligt varmt ute så det var skönt)
 Läste skylten och funderade. Skulle ja våga lyfta på den där läskiga telefonen. Till slut tog jag mod till mig och snart hade ja en soft man i andra änden.

 Han sa åt mig att gå in till telerummet. (blev rädd när han sa det. Telerummet???) Han bad mig scanna in mitt id så skulle han komma i webkameran.
 Jag kollade in i en dörr och hittade ett rum med en liten tvskärm.
 Satte mig där och lyckades lista ut hur man scannar haha...
 Snart dök han upp. Han kollade ju på min bild så man fick ju inte ögonkontakt med han. Kändes.. konstigt. Visste inte vars jag skulle kolla haha
 Men ja e registrerad nu o ska tydligen på nå möte. Kul! Nästa vecka. Måtte ja få låna bilen.. Eller de kanske går nå trafik bra för den tiden.

 Nu ska jag.. hm.. diska har ja inte gjort. Men mamma kommer snart. hann inte göra det innan. Nåt tar emot med att diska när familjen ser på. ja blir så sur XP
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0