Bra da på jobbet :D

 Nu var de länge sen ja satt här. Vid datorn o hamra. En hel dag faktikst. Eller mer... Två nätter också. Nätet strejkade igår haha... panik i nydala. (o då inte mest hos mig)
 
 Igår var ja beredd att ge upp praktikplatsen o bara gå hem o vara arg. Ja ville bara skälla ut folket där. Eller få gråta. Men ja höll mig. (tack o lov) Det var när en av dem sa. "Vi gör en prototyp så kan Petra göra dem sen!" PROTOTYP!!!! Fy vad ja stör mig på att inte få vara kreativ. Inte ens på en SKETEN liten solitär! BLÄ!
 Men det blev bättre efter lunch. O de slog mig att ja hade ägglossning. haha.. XP Då blir det som det blir. Jag fick stå massa i kassan. O de var trevligt :D

 Idag gjorde ja begravning för hela slanten. O planteringar som vi dekorera.. även några prototyper som ja fick göra kopior av. Men ja tog det med en klackspark idag. Muttrade bara en gång lite för mig själv. MEn det gjorde ja snabbt. Chefen kom förbi o ja fick göra alla begravningar. Me like :D
 ÄVen de andra verkar vara nöjd över min insats där. De gav komlimanger o faktikst bra kritik som ja kunde ta o som gjorde mer nytta än tryckte ner. Blev extra glad när en av dem sa under ett samtal om hur duktig o snabb ja var. 
 "Henne behåller vi!"
 "JA verkligen!" Höll de andra med o skratta.
 Inte mig emot. Kändes bra. Då ja igår bad om hur jag skulle bära mig åt för att fråga om jobb. Jag bad kanske lite mer om att de skulle erbjuda mig. Men det är ju självklart en komplimang i rätt riktning för att öka mitt självförtroende. Jag kan! Jag är eftertraktad. Jag är inget rat!!!

 Har kollat på tv hela dagen. O de slog mig att de e så många lever sitt liv. Drabbades av lite depression över det. Fy vad trökigt egentligen. Får hoppas de händer nå i veckan. Så här kan de inte fortgå XP

god natt :D


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Häftigt!!! Grattis till nya jobbet! Nä... vet... inte på riktigt. Men kan bli :-)



Ha en bra Onsdag tjejen. Kramar på dig

2010-03-31 @ 07:23:06
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/
Postat av: Cissi ;)

Svar: (asså jag har inte lärt mig hur man gör när man svarar någon.. för riktigt bara såhär är det väl inte? xD)

men, joo.. vi är så duktiga så nog får vi de xD haha.. eller vi får säkert inte de men :P Vi var det ändå!

2010-03-31 @ 17:45:04
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0