Det är ju helg ju!!!??

 Hade nästan glömt det.. Lördag liksom. XP
 Har klippt luggen. Haha igen. Hade tråkigt och började gör mig i ordning. Bara för att. Plötsligt fick jag en känsla. Om ja klippte upp luggen lite slarvigt o spretigt skulle de bli ascoolt ju.
 Mycket riktigt. Tog fram en rakhyvel o satte igång.
 Hm.. vet inte om de blev så coolt som ja önskade. Luggen ser typ likadan ut. Möjligen lite uppklippt. Möjligen lite spretig. Men den liksom bytte form o höll på. (Mina förpletade virvlar) Så jag gav upp.. Nu får den se ut så. Tills nästa gång då ja får ett ryck haha.. Tänk om man skulle klippa hellugg igen. Eller göra nå annat sjukt? XP haha

 Fick sms från Cicci.. Ett spännande sms som innhöll meningar om att ja inte fick planera nåt, göra middag eller försvinna. (Vore ju mycket ovanligt mig att få ett ryck o dra ut på stan så där bara men.. XP) Låter mycket spännande. O lördagen hade mer att juda på än soft framför tvn..

kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0