Efter provet...

 USCH! Aäger jag. USch för yrkebevisprovet. Känns så dåligt just nu.
 Så brukar ja känna efter prov. Inget konstigt med det XP

Jag blev klar redan ett. Vi hade till sex på oss. Så jag tog det lugnt. Tog pauser. Pillade lite med detaljer tills klockan blev ungefär halv fyra. Då orkade jag inte mer. Man blir ju fnoskig i huvudet av att leta efter fel o brister o till slut såg allt fel ut.
 Är fortfarande otrligt missnjöd med de bladinklädda rör jag hade växterna i. Rören lossnade, gick sönder och den vita korken syntes. Efter de timmar ja stod där kom ja på att hälla sand på korken så den int syndes. Bra. Hoppas jag. Men jag kan inte fylla på med vatten i morgon :/ Då måste ja ta bort sanden o sen. USCH
 Har betämt mig för att inte tänka. Jag kan inte gör nåt mer. Jag gick hem tidigare. Min lärare tyckte ja skulle sitta där o fundera men nej. Inte bra för mina nerver inte XP Förlåt för att jag e snabb!!! Men ja rår int för det. JAg kan inte göra det långsamt! 
 Så ja sparar det hemska till i morgon. Men ja tror inte jag kommer bli arg på att jag gick hem så tidigt om jag inte blir godkänd. För så länge som jag kollade kan inga brister överaska mig. Inte då... Tror inte jag hade kunnat gjort något mer. Hängt upp en jasmine till kanske. Tyckte jag hade få. Men de var så korta de jag hade fått nu så.. äsch...
 Jag hoppas blommorna håller så länge de kan hålla.  Att vattnet håller sig i röret. Att blommorna fick bra nittyta.
 Nej se.. vad ja tänker på tråkiga saker. NU räcker det. Som tur e kommer ju mamma o pappa så de får trösta mig. när/om ja failar.
 
 HAr satt på bastun. Ska baka lite bröd, dricka te och läsa DAnte tillsammans med Tamar och bara njuta. Njuta av en skön dag. I morgon kommer bedömningen. Långt kvar. Inget att fundera på...

 Kram! :)

Kommentarer
Postat av: alida

håller tummarna för dig snygging! puss på dig!

2010-03-16 @ 20:31:46
URL: http://projectbackpackers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0