hard work work

 Sitter i skolan och pillar med yrkesbeviset.
 Har jobbat hela dagen o ja är trött som bara den. Vet inte varför. har gjort klart trädet. Provat sätta i blommor alltså. Det blir rätt snyggt Men tungt
 Det började säcka ihop oc jag såg alla lärare samlas i fönstret mellan lärrarummet och lektionsalen. En höll handen för munnen och spärrade upp ögonen.  såg bister ut och den tredje kollade förtvivlat. Jag kollade dit och alla mina nervösa klasskompis kollade runt. Lärarna började skratta.
 Jag var inte alls nervös. Trädet höll det var bara att det inte orkade hålla kronan rak haha XP Men alla andra skrek och kollade stort... Jag tryckte snabbt i en pinne och trädet stod rakt igen. borde få en stjärna i protokollet för det. för mitt lugn XP haha

 Nu ska ja göra klart kalkylen som jag gjort fel. SKIT OCKSÅ. hata excel!!! Hata att räkna.. Men har raderat allt o nu börjar på ny kula. Efter lite fika som Emelie så rart köpte åt mig. Har så snälla kompisar (mest Elin<3) som lånar ut pengar och bjuder hur som helst i min fattigdom. Jag måste komma ihåg att bjuda klassen på nåt när körkortet e taget o jag är... rik? haha eller har 1000 kr extra i månaden! Kan man säga XP

Klovckan är halv fyra. Slutade för en halvtimme sen men ja ska jobba över.. har inget att göra hemma o vill bli klar med skiten! Är så trött på detta nu! Det var kul att bygga trädet. Men att linda rör med blad o surra fast dem i trädet var min död. jag är så KORT!

 Nej ska avnjuta min risifrutti nu och sen! Jobba klart! :D
kram

Kommentarer
Postat av: amelia

Ja hata excel!!!

2010-03-01 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0