Hemma och törstig..

 Sitter och väntar på att mitt te ska bli klart. Har ingen mjölk hemma men det får duga utan. Orkade inte handla när ja gick hem klockan halv åtta :/
 Har ont i fötterna. Piss-skor! Gick utan skor hela dagen idag. MEst för att undvika fotsvett haha. Men nu väl hemma har ja ont i båda trampdynor XP
 
 Satt kvar extra länge. Vi åt pizza. Sen pratade vi. Men ja passade på att stabilisera mitt träd. Hoppas de ska hålla bra i morgon. Tog patent på oasis som vi plötsligt hade brist på. Och ja.. pillade runt lite. Tycker de e mysigt att vara i skolan även om man blir trött. Men hur kul har jag hemma?
 Tamar kasnke e trött på mina sena ankomster. Nu sitter hon på toan. Det är hennes hobby. Vill inte riktigt. Min nya granne tvättar konstant nu när hon är hemma mellan tennismatcherna i utlandet. Lampan e på. Vet int om hon ska tvätta mer eller om hon helt enkelt e dålig på att släcka. Får vara beredd på att hämta Tamar. Hon blir så rädd när någon dyker upp o ja vet int vad hon gör ;D
 
 I morgon e de prov. yrkesbevisprov. Nu ska här bevisas att jag är en riktig florist! XP haha hoppas hoppas!
 Ser fram emot Onsdag i alla fall när familjen kommer förbi. Löjligt hur lycklig man kan bli av att familjemedlemmarna kommer till Lidköping. Att de är här nån längre stund spelar ingen roll. Eller om vi gör nåt eller har tråkigt. Men att de tar sig hit. Till min stad. För min skull! :D

 Nu ska ja kolla vidare på guldfeber o dricka mitt te.
Kram :D

Kommentarer
Postat av: Pertan

självklart att vi kommer för din skull på en så viktig dag, stumpan!

2010-03-15 @ 22:38:26
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Ville vara med :( Är med dig i tankarna i alla fall :-) Bedrövelse!!! Att du int är hemma när jag kom. He får bli en aen gång.



Får se om jag hittar tillräckligt bra ljus för min mobilkamera.....



Kram på dig

2010-03-16 @ 11:27:01
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0