Lång o trevlig dag! :D

 Nu sitter ja här. Med en kopp te framför tvn. Ska försöka lägga mig i tid men är faktiskt inte så trött :P
 Känns udda att sitta ensam i en tom lägenhet. Men ja tog mig modet att gå på toa med öppen dörr. För sån e ja när ja e ensam i ett hem. Varför ska ja stänga o låsa? haha XP MEn precis när ja satt mig upptäckte ja att fönstrena i sovrummet mitt emot var precis i läge med fönstrena i hyreshusen mitt emot. O i det mörker som rådde överallt utom just på toan borde insikten vara otrolig. MEN. Det var ingen där som tur var! ;)

 Var bra praktikplats. Otroligt trevlig personal. En gammal gubbe (95 år)på vinden som planterade krukväxter. En hurtig otroligt pratglad chef och en kvinnlig anställd som såg ut att vara 20 år yngre än vad hon var. JA vet int hur gammal hon var. Men hon skrattade ijäl sig när en kund frågade m hon var född -80 XP haha
 Fick förtroende. Fixade beställningar. Var mest buketter. Lärde mig kassan och gjorde buketter. O slog in o klippte ner de självodlade tulpaner de hade där.
 Verkar inte vara mycket begravning o sånt. Synd de. Något ja tyck e kul ;/ Men man kan int få allt.
 Kvinnan där bodde i området bredvid så ja får skjuts varje dag. Utom i morgon. Då ja måste ta cykel. hehe Blir spännande. E halt ute tyck ja. MEn kusin amelia o familj verkade helt säkra på att det skulle gå haha :P

 O ja.. jag hälsade på min fasters familj idag. Mycket trevligt.. åt middag där. Såg tv.. o skrattade med Amelia. Hon var då redigt trött. XP haha

 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0