Ont i ryggen.,

 Hatar att man sitter så fel under detta yrkesbevis. Vilket ja sysslar med nu. Förberedelser inför provet. Har flätat två långa mattor av olika gräs. Har klätt in provrör i galaxiblad och har fixat min presentation i power point innan jag läst upp den. ( de tyckte den var bra. Tur det.. fast läsa upp levande har aldrig varit så svårt. Ja har kyrkan o tacka för min ickerädsla för att stå på scen XP haha )
 Trevligt.. pysslande. MEN man sitter ner hela tiden. I spända hållningar. Sitta vid dator på en pall utan ryggstöd vid öga arbetsbord.
 Satt på golvet och fläta och vid ett lägre bord. Allt lika obekvämt. Åååh. Smärta. SMÄRTA

 Är typ klar. Ska plocka ut allt gammalt i trädet så det i morgon bara är att sätta igång.
 Vill dra ut på arbetet. för vi skulle typ få mat här ;) Om vi jobbar över. Fattade ja det som. Vi skulle alltså inte betala själv. O som den fattiga student jag är säger jag inte nej till gratis mat. Orättvist att ja skulle vara klar så långt före alla hela tiden. så ja egentligen inte behöver vara kvar. Men nåt ska jag väl komma på. Funderar på att öva på botten en gång till. Om ja ids

I morgon e alltså provet. Spännande spännande. Men känns skönt att äntligen få det ur världen. :D

Kram :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0