PI

 Idag var det pi-dagen i skolan. Inte så speciellt egentligen. Det är ett tävlingsbås i rasthallen, musik spelas på hög volym och det är en resultattavla på storbildsskärmen! Jag kan noll. har kunnat kanske 6 siffror efter just 3,14 men nu e de tomt.. E inte 35 och 65 eller nåt i början där också.. XP 3,146535...92...79? haha XP NEJ? minns INTE!
Hur som helst. Jag ställde inte upp i den tävlingen. Men man blir ju impad. Nån jöns hade klarat 998 siffror. O låg etta när ja lämna skolan. NÄSTAN TUSEN!!! E man galen eller e man galen. Antingen har den personen ett våldsamt bildminne eller sifferminne eller så har hon/han gått in för det o pluggat i år ;D
 Vi fick i alla fall PI-zza till middag. Som varje år på PI-dagen.. Det var ju trevligt. Det är som lite gott fast än det är så ovärda halvfabrikatpizzor...

 Fredag dagen till ära också. KLockan är halv två. Tamar e hungrig o har smygit  runt på tangentbordet och spunnit. Nu ligger hon i mitt knä <3 Men hon ska inte ha mat än Halv tre först!!! halv fem ska vi till stationen o åka hem till norra västergötlan :P Och innan dess ska jag diska, packa och dricka upp mjölken brrr
 KAsnke städa lite också. Man blir alltid lite gladare om det är någorlunda fint när man kommer hem.
 Men ja e för trött för att göra nåt. Ska vila lite. O ta tag i livet så småningom.. suck!

 Jag är sötsugen och törstig... Jag vill ha cola! <3 cola!

kram :*
 

Kommentarer
Postat av: alida

3,1415926535 8979.. så långt kan ja ;)

2010-03-12 @ 15:26:36
URL: http://projectbackpackers.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Kan jag få bo hos din mamma nån vecka eller så.... Skulle vara sååå skönt med en sovmorgon :-)



Men jag vill INTE vara utan dem.



Att kunna alla dessa decimaler är inte det ett onödigt vetande eller ????



Blev det fint hemma eller..... Här står disken tills i morgon, haha



Kramar och nospussar

2010-03-12 @ 19:29:32
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0